"Gázgyár" elemző-előadó gyakorlat
A résztvevők feladata az, hogy külső konzultáns team tagjaiként egy középméretű gyár stratégiai kérdéseiben tanácsokat adjanak.
"Telemarketing" szerepjáték gyakorlat
A "Frontvonalban" gyakorlat telefonos értékesítő feladatokat modellez.
"Frontvonalban" szerepjáték gyakorlat
Egy távközlési cég ügyfélkapcsolati irodájának munkatársaként kell egy terméket értékesíteni.
"A fontos ügyfél (Sovereign International)" szerepjáték gyakorlat
Egy sörgyártással és értékesítéssel foglalkozó vállalat - Sovereign International - munkatársaként kell egy ügyféllel tárgyalni.
"A panaszos ügyfél (Korona Bank)" szerepjáték gyakorlat
A gyakorlat során egy távközlési cég dolgozójaként személyi kölcsönnel kapcsolatos panaszt kell kezelni.
"Veszekedés" szerepjáték gyakorlat
A Hungaroidom Kft. székesfehérvári gyárának művezetője két veszekedő dolgozó problémáját oldja meg.
"Az elégedetlen ügyfél" tényfeltáró gyakorlat
A jelöltnek egy magyar utazási iroda vezetőjeként egy szállodai panasszal kapcsolatban kell megállapítania a pontos tényállást, hogy orvosolja a problémát.
"Dolgozói panasz" tényfeltáró gyakorlat
Egy szállodalánc igazgatójaként személyügyi panaszt kell orvosolni.
"Taraco" tényfeltáró gyakorlat
A résztvevő egy olyan márka adatait kapja meg, amelyik nem jól szerepelt az utóbbi időkben. Elemeznie kell írásban, milyen további információkra van szüksége, el kell döntenie, mit lehet tenni és indokolnia kell döntését.
"Reklamáció" tényfeltáró gyakorlat
Egy kólásdobozokat gyártó vállalat vezetőjének foglalkoznia kell egy munkahelyi panasszal, fel kell tárnia az előzményeket és döntést kell hoznia.