Szerepjátszó gyakorlatok | SHL Hungary

Szerepjátszó gyakorlatok

Ezek a gyakorlatok a jelöltek interperszonális készségeit vizsgálják. Egy rövid felkészülés után a jelölt egy szerepjátszóval együtt vesz részt egy megbeszélésen (a másik fél rendszerint egy elégedetlen ügyfél vagy egy beosztott). A jelölt feladata egy hatékony beszélgetésben minél kevesebb veszteséggel megoldani a fennálló problémát. 

A szimulációkat igény esetén videóra rögzítjük, majd a felvételt két változatban dolgozzuk fel:

  • A résztvevőnek átadjuk a teljes anyagot, hogy az saját fejlődését szolgálja.
  • A megbízó részére rövidített (3-5 perces) változatot készítünk, amely a szimuláció legjellegzetesebb mozzanatait mutatja be. Ez hasznos kiegészítése az írásos jelentésnek, hiszen gyors és szemléletes képet ad a szimulált helyzetről, a jelöltről és stílusáról.

 

 

"Bichot" szerepjáték gyakorlat

Gyakorlat típus: 
Milyen céllal?: 
Egyéni vagy csoportos: 

Ebben a gyakorlatban a jelöltnek bele kell képzelnie magát egy multinacionális vállalat egyik vezetőjének szerepébe, aki fiatal, tehetséges, de bizonyos problémákba ütköző munkatársának ad segítséget.

"A fontos ügyfél (Sovereign International)" szerepjáték gyakorlat

Gyakorlat típus: 
Milyen céllal?: 
Egyéni vagy csoportos: 

Egy sörgyártással és értékesítéssel foglalkozó vállalat - Sovereign International - munkatársaként kell egy ügyféllel tárgyalni.

"A panaszos ügyfél (Korona Bank)" szerepjáték gyakorlat

Gyakorlat típus: 
Milyen céllal?: 
Egyéni vagy csoportos: 

A gyakorlat során egy távközlési cég dolgozójaként személyi kölcsönnel kapcsolatos panaszt kell kezelni.

Ha érdekesnek, hasznosnak találta a fentieket, ossza meg másokkal is!