Az ügyfél szolgálatában személyiségkérdőív (CCSQ 5.2) értékesítők és ügyfélszolgálatosok számára
Ez az eszköz normatív teszt: a vizsgált személynek minden állításról meg kell mondania, hogy egy ötfokú skálán mérve mennyire igaz rá.
Távoli munkavégzés-kérdőív
Minden munkavállaló másképp dolgozik otthonról, ezért másfajta támogatást is igényelnek. A koronavírus miatti járványhelyzetben a home office hamar általánossá vált. Célunk, hogy a dolgozók a megváltozott helyzetben is megfelelő segítséget kapjanak a munkájukhoz. 40 év tapasztalatát és szakértelmét használtuk fel, hogy olyan eszközt alkothassunk, amely valódi támogatást nyújt a munkavállalóknak és a szervezeteknek az otthoni munkavégzéshez való alkalmazkodásban.
Viselkedés a munkahelyen (OPQ 32) + Motiváció kérdőív (MQ) értékesítők számára
A két kérdőív együttes használatával megállapíthatók az értékesítői kompetenciák, az értékesítői motivációs faktorok és az, hogy a jelölt az értékesítési ciklus melyik szakaszában erős.
Munkastílus kérdőív (WSQ)
A vizsgált személyeknek 162 állításról kell eldöntenie egy ötfokú skálán, hogy mennyire jellemző rá. A teszt 17 személyiség-vonás alapján rajzolja meg a jelölt profilját. Tulajdonképpen az OPQ munkások számára készült változata.
Mérték (images 2) kérdőív
A Mérték I teszttel kombinálva ún. 360°-os értékelést tesz lehetővé. Ugyanarról a személyről többen is kitölthetik a tesztet (munkatársai, barátai, rokonai), s így nem csak arra derülhet fény, hogy látja magát a jelölt, hanem arra is, hogyan látják őt mások. Tréningeken is jól alkalmazható.
Mérték (images 1) kérdőív
A Mérték I rövid önértékelő kérdőív. Mindössze hat skálát vizsgál, ugyanakkor nagy megbízhatósággal. Ha az idő rövidsége fontos szempont, alkalmazása mindenképpen megfontolandó lehetőség. Tréning-célokra is kiváló.
Az ügyfél szolgálatában személyiségkérdőív (CCSQ 7.2) értékesítők és ügyfélszolgálatosok számára
A tesztnek ez a változata kombinációja a normatív és az ipszatív megközelítésnek: a vizsgált személynek egyrészt négy állítás közül kell kiválasztania, melyik illik rá leginkább és melyik a legkevésbé, másrészt minden állításról meg kell mondania, hogy egy ötfokú skálán mérve mennyire igaz rá.
Viselkedés a munkahelyen (OPQ 32n) normatív változat vezetők és szakértők számára
Az OPQ 32-nek ez a változata úgynevezett normatív teszt: az állításokat egy ötfokú skálán kell értékelni a "teljesen egyetértek"-től az "egyáltalán nem értek egyet"-ig. A tesztet egyszerű, érthető nyelvezete, világos szerkezete mindenki által használhatóvá teszi, ugyanakkor normatív jellege miatt elsősorban tréning- és fejlesztési célokra javasoljuk.
Viselkedés a munkahelyen (OPQ 32i) ipszatív változat vezetők és szakértők számára
A teszt formája úgynevezett "erőltetett választás": a jelölteknek 4 állítás közül kell kiválasztaniuk, melyik illik rájuk a leginkább, illetve a legkevésbé. E formátum előnye elsősorban az, hogy a jelöltek nehezen tudják szándékosan befolyásolni a vizsgálat végeredményét. Csak számítógéppel értékelhető.
Az ügyfél szolgálatában személyiségkérdőív (CCSQ) értékesítők és ügyfélszolgálatosok számára
A jelöltnek az ügyfélszolgálattal és az értékesítéssel kapcsolatos állításokról kell megmondania egy ötfokú skálán (az "Egyáltalán nem értek egyet" és a "Teljesen egyetértek" között), hogy mennyire illenek rá. Elsősorban fejlesztési célokra ajánlott.